Search
Close this search box.

OMBUDSMAN

Ombudsman pro zaměstnance

Smyslem ombudsmana je chránit práva zaměstnanců a zajistit integritu práv zaměstnanců.
Spoluvytvářet firemní kulturu, přátelské a nekonfliktní prostředí.

Proč má Filipa ombudsmana?

  • Filipa je moderní, dynamická a stále se rozvíjející společnost s velkým potenciálem na trhu práce.
  • Kromě jiného je dominantní zaměstnavatel osob ze zdravotním postižením.
  • Její nedílnou součástí jsou nadčasové vize, ke kterým patří vytvoření pozice ombudsmana pro zaměstnance.

Jaké jsou cíle našeho ombudsmana?

  • Cílem vytvoření pozice ombudsmana je zajištění integrity práv zaměstnanců.
  • Preventivní předcházení konfliktů mezi zaměstnanci, konflikty s nadřízenými zaměstnanci apod.
  • Za standardní řešení je považováno řešení dané věci/stížnosti se svým nadřízeným zaměstnancem ev. s vyšším nadřízeným nebo HR Bussiness Partnerem.

Miroslava Jelínková

Filipa ombudsman

Úřední hodiny:

Lázně Bělohrad: Úterý – 8:00 – 16:00

Ostatní provozy: dle harmonogramu.

Činnosti ombudsmana

  • Přijímá a řeší podněty od zaměstnanců týkající se pracovních či osobních problémů zaměstnanců na pracovišti.
  • Přijímá podněty ke zlepšení pracovních podmínek, pracovního prostředí a vztahů na pracovišti.
  • Navrhuje nápravné opatření v souladu s principy společnosti.
  • Přijímá podněty k odměňování zaměstnanců za mimořádné činy a aktivity.
  • Přijímá podněty vzniklé zaměstnanci na základě neočekávané životní události (např. nehoda apod.).

Působnost ombudsmana

  • Ombudsman je pro všechny zaměstnance společnosti Filipa.
  • Hájí oprávněné zájmy zaměstnanců při výkonu jejich pracovněprávních povinností pro společnost, a to prostřednictvím přijímání a řešení podnětů od zaměstnanců.

Asociace korporátních ombudsmanů

Společnost FILIPA je zakládajícím členem Asociace korporátních ombudsmanů, jejíž cílem je sdružovat ombudsmany pro zaměstnance a vést dialog o významu ombudsmanů v českém korporátním prostředí. FILIPA Family má velmi pozitivní zkušenost s provozováním firemního ombudsmana, který pomáhá vytvářet pozitivní firemní kulturu založenou na důvěře, respektu a toleranci.

© 2024 Filipa, a.s. | Všechna práva vyhrazena